Logo 3K Sport, Trik Sport Logo 3K Sport, Trik Sport Logo 3K Sport, Trik Sport

 
PROGRAMI 3K SPORT V SEZONI 2017-2018
 1 bralcem je to všeč. 

Osnovni cilj 3K SPORTA je ponuditi raznolike športne programe vsem starostnim kategorijam predvsem v vzdržljivostnih športih (triatlon, duatlon, akvatlon, tek na smučeh, tek, kolesarstvo, plavanje,….). Obenem želimo vadbo popestriti še z nekaterimi bolj strokovnimi in teoretičnimi vsebinami. S tem spodbujamo športno rekreacijo in zavest o pomenu športa in zdravega načina življenja. Naš osnovni cilj v naslednji sezoni je nadaljevati z izvajanjem obstoječih programov ter ob tem stalno skrbeti za kvalitetno in strokovno delo. Poseben poudarek bo na ponudbi raznolikih programov za triatlonce začetnike (triatlon, tek, plavanje, kolesarjenje). Zahtevnejšim rekreativcem v okviru naših programov omogočamo optimalno pripravo na triatlonske in tekaške izzive. Ponujamo tudi pripravo individualnih celoletnih treninških planov, spremljanja, svetovanja in usmerjanja treninga.

1. 3K TRENING ONLINE

Nadaljevali bomo z uveljavljenim in nadvse uspešnim programom treningov "na daljavo". Pri tem uporabljamo najkvalitetnejša orodja. Več o tem programu preberite v prispevku 3K trening OnLine

2. PROGRAM TRIATLONA

Program je namenjen triatloncem rekreativcem, ki se šele spoznavajo z zakonitostmi vadbe tega športa, iščejo osnovne odgovore na vprašanja kako se pripraviti na svoj prvi nastop ali se pripravljajo na večje izzive (olimpijski triatlon, 70,3, IRONMAN). Vsem tem v 3K nudimo program, ki obsega:

  • Vadbo teka do 3x tedensko
  • Plavanje 2x tedensko
  • Kolesarjenje 1-2x tedensko (v sezoni)
  • Skupne priprave pozimi (tek na smučeh) in spomladi (triatlon)
  • Skupno načrtovanje in izvedbo nastopov
  • Svetovanje pri izvedbi vadbe
  • Svetovanje pri pripravi in tehnični ter taktični izvedbi tekmovanj

Program obsega do 40 ur vodene individualne vadbe mesečno in ga oblikujemo glede na cilje in ambicije članov.

Preberi celoten program >>

3. INDIVIDUALNO NAČRTOVANJE TRENINGOV

Za vse triatlonce in tekače, ki se zavedate pomena in želite preizkusiti prednosti in koristi osebnega treniranja izvajamo program osebnega treniranja z izdelavo individualnih treninških planov, spremljanjem, analiziranjem in svetovanjem, ki so plod mojih 33 letnih izkušenj in jih sproti nadgrajujem in obogatim z pridobljenimi izkušnjami pri delu s člani 3K in novimi znanji. Doslej sem uspešno cca 80 triatloncem pomagal do naziva IRONMAN. Izvajanje programa lahko poteka tudi online - 3K trening OnLine

Preberi celoten program >>

4. 3K IRONMAN TEAM

Program individualnega treniranja bom še nadgradil s še bolj individualnim pristopom in delom v skupini. Osnova bo program, ki sem ga zasnoval in pripravil ter osebno izvajal v preteklih letih. Cilj je izvajati koncept preizkušenega programa, ki bo individualno prilagojen ambicijam in sposobnostim posameznikov. Glavne prednosti: preizkušen koncept, max individualizacija, permanentno spremljanje ter svetovanje, trening v skupini, skupne priprave (tek na smučeh, kolesarjenje, triatlon, …..).

Preberi celoten program >>

5. PLAVANJE

Z vadbo pričnemo takoj po postavitvi balona, predvidoma v pričetku oktobra, ko se prične zimska plavalna sezona. Razpored plavanja bo v glavnem enak kot v preteklih sezonah: ponedeljek 20.00-21.30, 20.00-21.00 ali 21.00-22.00, torek 6.30 (6.00) - 7.30, sreda 20.00-21.00, 20.00-21.30 ali 21.00-22.00), petek 6.30 (6.00) - 7.30. Smo edini, ki zahtevnejšim triatloncem in daljinskim plavalcem nudimo možnost do dve urnega treninga plavanja.

Preberi celoten program >>

6. TEK

Jesenski del sezone do Ljubljanskega maratona bo vadba potekala po ustaljenem urniku ob torkih in četrtkih (oktober, december, januar, februar, marec ob 17.00 uri, april, september ob 17:30, maj, junij, julij, avgust ob 18.00 uri), ob nedeljah (maj, junij, julij, avgust ob 8.00 uri, december, januar, februar, marec, april, september, oktober ob 9.00 uri). Novembra bo tekaška pavza. Nova sezona se prične decembra. Zimski del sezone je za vse tekače usmerjen v pridobivanje osnovne aerobne vzdržljivosti od marca dalje pa so treningi individualizirani in usmerjeni izbranim tekmovalnim ciljem.

Preberi celoten program >>

7. PRIPRAVE NA LJUBLJANSKI MARATON

Priprave za nastop na 23. Ljubljanski maraton bomo pričeli v torek 8. avgusta in nadaljevali do nastopa na Ljubljanskem maratonu.

Preberi celoten program >>

8. KOLESARSTVO

V času od začetka marca do konca septembra bomo organizirali kolesarsko vadbo s ciljem učenja tehnike in taktike kolesarske vožnje v skupini. Ti treningi bodo obenem organizirani kot treningi menjave kolo-tek. Treningi bodo potekali ob petkih. Zborno mesto je Vič. Trajanje od dveh do treh ur. Posebej bo organizirana skupina za začetnike in predvsem začetnice na cestnih kolesih.

V maju bodo en podaljšan vikend (četrtek-nedelja) organizirane kolesarske priprave s poudarkom na količini vadbe in vožnje v klance.

Preberi celoten program >>

9. TRENINŠKI KAMP ISTRA

Treninški kamp (spomladanske priprave) bo izveden po uspešnem ustaljenem konceptu zadnjih let v času prvomajskih praznikov.

Preberi razpis preteklega kampa  >>

10. ZIMSKI PROGRAMI

V zimskem času načrtujemo skupne nekajdnevne priprave, predvidoma v Toblachu (11.-14.1.2018), kjer bo poudarek na smučarskem teku, ki je idealna oblika vzdržljivostne vadbe za triatlonce pozimi, idealna priprava za prihajajočo kolesarsko sezono in pridobivanju moči za plavanje. V primeru ugodnih snežnih razmer bomo v januarju izvedli tudi 3 dnevne tečaje smučarskega teka.

11. STROKOVNE VSEBINE

Sem sodijo tiste aktivnosti, povezane z aktivnim zdravim načinom življenja in vadbo, ki jih bomo ponujali ob redni vadbi in služijo kot osnova za izboljšanje kvalitete treninga ali seznanjanju in ozaveščanju članov. V ta sklop sodijo tudi predavanja, delavnice, razgovori, predstavitve, testiranja in vse aktivnosti s katerimi želimo popestriti vadbeni program v času treninških kampov na morju in snegu.

Okvirni program:

  • Snemanje in testiranja plavalne tehnike z analizo.
  • Testiranja tekaške pripravljenosti s snemanjem tehnike in analiza rezultatov (avgust).
  • Tek na smučeh (december, januar).
  • Vadba moči in raztezanje (predvsem zimsko obdobje).
  • Preventiva in kurativa v primeru poškodb.
  • Vsebine povezane s treningom triatlona pripravo ter izvedbo triatlonske tekme (pomladansko poletna sezona).

Mnenja in pripombe pošljite na: email Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želiš videti, omogoči Javascript. Ta emajl lahko razpošljete tudi vsem za katere menite, da bi se nam želeli priključiti.

Vsi konkretni razpisi za posamezne programe za naslednjo sezono bodo pripravljeni in objavljeni najkasneje do konca avgusta 2017, oziroma mesec dni pred pričetkom izvajanja posameznega programa. Upamo, da se nam boste priključili in se bo naše število še povečevalo!

3K ŠPORT

Igor Kogoj

33 let izkušenj v triatlonu

13 let dela v 3K

 

Dodaj tvoj komentar

Ime:
Spletna stran:
Naslov:
Komentar: